Sunday, June 19, 2011

Sunday Morning

Sunday morning rain is falling
Steal some covers share some skin
Clouds are shrouding us in moments unforgettable
You twist to fit the mold that I am in
But things just get so crazy living life gets hard to do
And I would gladly hit the road get up and go if I knew
That someday it would lead me back to you

Sunday Morning- Maroon 5 

ada paham bait-bait lirik kat atas tu? ke nak aku buat translation tak bertauliah? baik tak payah. kang nanti makin teruk lak ayat-ayat yang dah tersusun rapi tu aku rosakkan. Yes! Happy Sunday people! :) may you have a bless Sunday today eh? 

kalau kita teliti and fahami bait-bait lirik dekat atas tu confirm kita akan kaitkan dengan life kita yang sekarang ni kan? hari demi hari hidup ni semakin sukar. kekadang kita merasakan pengalaman yang kita ada sekarang sudah cukup untuk kita lalui benda yang mendatang but somewhat kita tumpas juga dalam dunia kita sendiri. 

sejauh mana pun kita lari kalau dah itu takdirnya, kita kena redha :) chey! macam novel pulak dah. tapi betul lah, kita kena menerima dengan hati yang pasrah dan redha dengan ketentuan-Nya. walaupun macam tu, we have to stand up again (don't stop!) don't stop trying and if you sick of the same way, change it to something better. who knows the next initiative can brings happiness in your life, can at least satisfied what you want. betul x?  

hurm, aku ni suruh orang buat macam tu reti lar. bila dah diri sendiri kena, siaplah satu UiTM ni emo sebab aku. wahaha! dah dah malas dah. okay chow!

1 comment:

  1. nice2. Follow done, follow me back okeyh. :)

    ReplyDelete