Monday, June 13, 2011

aku nak nikah?!

dan salah seorang sahabat aku bakal mendirikan masjid tak lama lagi. cincin merisik sudah pun diberikan kepada pihak perempuan. last week pulak, seorang lagi sahabat aku telah pun menikah dengan lelaki pilihan hati bersama restu dari kedua belah pihak. syabas :) aku doakan korang semua bahagia hendaknya. 

perasaan aku? happy! bahagia sangat-sangat. yelaa.. orang yang kita sayang nak mendirikan masjid kenala happy kan? plus, they always be there when i need them :) so, i don't think being happy when they are happy are categorized as harming other people's live. :)

tapi, terselit juga cemburu dalam hati aku. sikit je tak banyak. sebab rata-rata member aku yang sebaya ramai yang dah nikah. :) aku? haha! aku muda lagi. lambat lagi nak nikah kot. :) habiskan study dulu la. lepas tu dah ada career, rumah 2 bijik, sporty cars ada 3 bijik baru la aku nak fikir pasal nikah kot. haha!

tapi, sekali lagi nak ingatkan. jodoh pertemuan segalanya di tangan Allah. kita hanya mampu berdoa dan berusaha ye x? *senyum simpul*

No comments:

Post a Comment