Tuesday, March 15, 2011

*malas nak fikirkan title*

Nak kata aku berdrama? Nak kata aku buat perangai? Lantak pi la..kau xkenal aku lagi. Aku hanya mampu bersabar everytime kau kata itu ini pasal aku. But this time, I'll shut up my mouth and let you talk, let you do whatever you wanna do. eh,wait..bukan you always do whatever you wanna do ke? penat sangat kan? nak tidur kan> nak buat apa je..ikut suka lah. dah give up. kadang2 sixth sense aku ni sense benda2 xelok akan jadi or tgh jadi. xtau la nak trust kan kau ke x. I'm sorry.

Kepercayaan aku mulai goyah. Aku mula rasa hilang punca. Aku mula rasa apa yang aku buat ni sia-sia belaka. Nak kata takde appreciation,kau seperti mampu menyembunyikan segalanya dibawah permaidani empuk.

Kata-kata mu mula buat aku goyah, mula buat aku rasa dipermainkan. mula buat aku rasa benda ni semua sia-sia. mula rasa apa yang aku buat ni takde maknanya. Aku hanya meluah. Tapi nanti kau takkan dengar...Kau takkan mampu untuk memujuk kembali hati yang dah mula hilang percaya pada kau.

Dahla. Malas nak membebel. *grab towel* malas nak layan emosi yang tak stabil dan perangai yang tak serupa apa yang kau bilang dulu. Maafkan aku.


p/s: kalau aku dah sayang,aku sayang betul. tapi, bila aku dah hilang percaya,takkan adanya peluang untuk mengutuhkan kembali kepercayaanku. Aku bukan berdrama. Plus, Life is a great yet full with bullshit dramas.

Sekian.


No comments:

Post a Comment