Friday, August 26, 2011

aku sentap kalau kau tak faham.

susah betul nak jaga hati dan perasaan orang ni kan? aku sentap kalau kau tak faham. aku sedih. air mata mengalir terus lepas aku baca comment kau. and maafkan aku, aku remove post tu sebab aku bukan manusia yang suka orang baca comment kau dgn aku kalau gaduh-gaduh. aku tau aku cukup immature. aku remove benda tu sebab aku jaga air muka kau. orang boleh predict aku gaduh dengan kau, kau marah kat aku ke apa ke pasal benda tu. aku tak kata kau tak grateful. sikit pun takde niat nak kata benda-benda macam tu. cuma, benda-benda macam ni aku rasa kalau nak gurau pun salah timing. betul-betul salah timing. kang kalau aku tak explain, apa lak fikir kawan kau? nak fikir pasal perasaan kau je sekarang eh? tak ingat apa janji kita? plus, we agreed earlier on benda-benda yang boleh bawak gurau macam mane. remember, the scene in the car?

aku tak marah kat kau, malah aku rasa kau yang marah kat aku sekarang. pasal apa pun aku tak tau.

*sentap. duduk dekat sudut nanges sorang2* 

No comments:

Post a Comment