Saturday, February 19, 2011

so, he asked....

"HE" the one yang aku nak habaq kat depa semua ni kawan aku..actually, before ni aku pernah la ada blogspot ni..tp masaalahnya dah lama gila xupdate. :P malas punya pasal la kan? plus,xde ilham la plak..so, "he" asked me just now asal aku tetiba nak buat balik blog aku..
well,actually to make it short yeah.i actually have the inspiration to build back my courage to restart blogging. :)

just one of place for me to express myself. aku rasa xsalah kot. yela..korang pon ada tempat untuk korang membebel kan? orang kata melalui bacaan orang akan paham lagi apa kita rasa and kita pun lega sebab dapat luahkan. yela meluahkan ni bukan senang..luah kat orang,orang meluat.luah kat haiwan kesayangan macam comel la plak. meluah kat laptop,hehe..sapa nak lawan balik. :P ye tak?

so,he asked and this is the answer.aku nak blog ni jadi sanctuary untuk aku lepaskan segala yang terpendam dalam hati aku ni. hehe :D


ikhlas,
S

No comments:

Post a Comment